Selam, aranızda keramike yemek takımları vs kullanan var mı? Memnun musunuz? Bugün 18 parca mat siyah takım alacaktım ama biraz fazla kalın geldi ve mat olduğu için biraz kararsız kaldım. Zamanla tortu kireç vs oluşur mu acaba etrafında? Kullananlar yorumlarını belirtebilirler mi?