Sera34 Bende de hiç kasılma ve sancı olmamıştı, 39+5te suyum geldiği için mecburen hastaneye gittim. Çok korkmuştum ya açılmam yoksa suni sancı verilirse diye. Ama hastaneye gittim ebe muayene etti 6 cm açıklığın var demez mi 😱🥳🤩 Ama ben 4 kilo 40 gram doğan kızıma rağmen çok kolay geçen doğumumu bir şeye değil bir çok şeye borçluyum hangi birini yazayım 😊 Daha doğrusu çok uzun olabilir isterseniz yazabilirim 🧡