Esrae2 nasip olursa ikincisi erkek olsun diye dua ediyorum şayet erkek olursa ablasının zıbınlarını felan giydiricem sadece gezmelik tulumlar felan almayı düşünüyorum yani zaten 2 haftada bir bedenleri değişiyor 0 dan alışveriş yapmıycam hediye de gelir zaten yani diyeceğim şu renkler önemli değil iyice müsrif olduk milletçe eskileri arar oldum hiçbirşeyin kıymeti kalmadı