Tugba34 canım bende aynısını yaşadım benimki ayağımın alt tabanına kadar vuruyordu yuruyemıyordum ama okadarki sık doktora gıdıyorum korkudan ozman gıtmedım bekledım sıcak tuttum ayagımı süt felan bol iç az az yürü geçer inslalah ,seninkide benımki gectı gıne arada hala oluyor ama rahım genışlıyor ve magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyormuş, 3,4 güne gecmesse gine doktoruna git derim fazla agrı ıyı degıl inslalah geçer ama🙏