strongmom Göbeğim buz gibi hiç sıcak değil tenim soğuk oldugu için bebek üşür mü aklımda deli sorular 🙈
imren91 strongmom Doktorum demişti ki bebeğin doğduktan sonra üşüme nedeni orayı kaplıca gibi düşün , dünyaya gelince şok etkisi oluyor. Burdan yola çıkarsak sıcak bir yerdeler 😊
strongmom imren91 üşüdükleri için ve oksijen ciğerlerini yaktığı için ağlıyorlar ozaman oy balım ya kıyamam ben 🥰
theAna strongmom karın büyüdükçe geriliyormuş, damarlarda ki kan akışı yavaşlıyormuş. Böyle bir şey okudum doğruluk payı var mı bilmiyorum
elisas-mom Benimde öyle hergun aynı buz resmen eşimde sürekli üşütüyorsun diyor demekki normalmiş benden kaynaklı değilmiş 😂
strongmom elisas-mom ben bu postu yazarken çok çekinmiştim bazı insanlar çok acımasız eleştiride bulunuyorlar korka korka yazdım ama genel bi durum muş baksanıza 😀
tkrj19 strongmom aynı şekilde göbek gerildikçe kan akışı zayıflar ondan dolayı ben sıcak tutmaya çalışıyorum bebek üşümez ama biz üşütebiliriz bebeğide etkilemesin sonucta :)
tkrj19 strongmom valla atlet bende giymiyorum da sütyen bile takamıyorum bol bol kalın şeyler giymeye çalış havalarda serinledi zaten
Dilara1503 strongmom canım karnımızın içi yeteri kadar sıcak zaten bazı bebekleri küveze almalarının sebebi aynı zamanda vücutlarını sıcak tutmak için doğduklarında asıl soğuk bir ortama geliyorlar 😀
strongmom tkrj19 bende takmıyorum bir yere giderken yada biri geldin de sütyeni takınca ölecek gibi hissediyorum daralıyorum gitsinler diye bakıyorum