Gokcefeyza Bende de var doktor yalancı sancılar olur artık dedi önemli olan düzenli olması 10 dkda bir gelip 40 50 sn sürüyorsa düzenli olarak sıkıntı
SKelebek Gokcefeyza yani ağrıyor dakkası yok ağrıyor yani nst de kasılmam falan çıkmıştı ama tereddüt ettim şimdi
Fatosmelis Bende 36+6 yim belim de ve sag kasigimda adet agrisi gibi oluyo bugün de sirtim tam 4 saattir agriyo sicak su torbasi koydum biraz olsun hafifledi acilmam da yok ikinci gebeligim