130513 Kizlar idrar yolu enfeksiyonu adet agrisi yaparmi dogum belirtisi diye gittim sanci cikmadi enfeksiyon olabilir dedi ve ilac verdi
cisemd59 130513 yapar canım benim olmuştu. Ama sürekli kontrol ettir son aylardaysan o enfeksiyon bebeğe geçebiliyor. Benim oğlum 20 gün yattı küvezde enfeksiyon kapmış.
Zeytin 130513 idrar yolu enfeksiyonu erken doğuma bile sebep olabilir. İlacınızı kullanmanızı öneririm. muhtemelen tek kullanımlık toz şase yazmıştır doktorunuz, ben de defalarca kullandım.
Mirzaveben 130513 olabilir kesinlikle beni yürütmemişti bile tam idrar tahlili yaptı enfeksiyon olduğu ortaya çıktı sakin ihmal etme canim yoksa hep tekrarlıyor cok su iç
130513 cisemd59 sagol canim adet agrisi gibi agrim vardi dogum diye gittim hastaneye sanci bile cikmadi tahlil yapmadan enfeksiyon ilac yazmis canim sence kullanmalimiyim npmam gerek haftaya persembe dogum var bu idrar enfeksiyonu adet agrisi gibi agri yaparmiki
cisemd59 130513 bence kesinlikle kullan canım zaten 1 haftadan az kalmış kurtulmana canım benim. Çok geçmiş olsun Allah kucağına almayı nasip eylesin Allah kurtarsın 🙏🙏
Sedaakmak 130513 aynı tozdan banada verdi doktorum zarar vermicek dedi inşallah öyle olur 35. Haftamızdayız bizimde idrar yolu enfeksiyonu dedi hatta kum var dedi erken Doğum riski yapıyormuş enfeksiyon henüz kullanmadım ama yatmadan önce içilmesi gerekiyomuş akşama uyumadan önce yapıcam zarar vermez inşallah
Zeytin 130513 gece tuvaletinizi yaptıktan sonra bir bardak suyla sulandırıp içiyorsunuz, sabaha tertemiz 👍🏻
130513 Eylul2018 @Sedaakmak kizlar sagolun peki acken icliyomus dogru mu gece iciliyo ama acken persembe dogumum var insallh cok korkuom bisey olur diye esimin annemin omrunu yedim valla bi dogursaydim 😖😊😊
Mzeynepp Off moralim bozuldu ya, bende de 4. aydan beri var enfeksyon, doktor ne verdiyse kullandım geçmedi, bebeğime de mi geçecek yani, bunu soracaktm doktora unutmuşum bak, burada okuyunca aklıma geldi 🙁
Hnfth Mzeynepp bendede en baştan beri var 33haftamıza gircez yarın hala geçmedi artık çok sıkıldım 🙄bir sürü ilaç kullandım bana mısın demiyor
Busrakuccuk Hnfth daha dogum yapmadim hani diyorlar ya erken dogum oluyor diye alakasi yok hala dogurmadim 39.haftamdayim 😊😊😊 suan her sey normal gidiyor enfeksiyonun miktarina bagli o yine idrar tahlili verdim pazartesi bakalim ne dixek