Belinayyy96 Ebru2403 merhaba bende Naciye sandıkçıya gittim fakat hiç ilgilenmedi başından savdı eşimi içeri de almadı ayrıca çok sinir olmuştum siz cidden memnun kaldınız mı
Ebru2403 Belinayyy96 evet bana gayet ilgili davranıyor ultrasonda bakarken baya ayrıntılı anlatıyor herşeyi telefonla aradığımda hemen bakar ilgilenir siz bir keremi gittiniz naciye hocama 😊
Belinayyy96 Almilamoms merhaba ben Naciye hanıma gittim pek beğenmedim başından savdı resmen eşimi içeri almadı korona bahanesi ile şimdi barana gideyim birde siz cidden memnun musunuz
Havvamurat Esrayd Ankara Medicana da normal doğum yapacağım doktorum dışarıdan normal doğum 5200, epidural normal doğum 6200, sezeryan 6500 dendi