Homeless20 aselelif06 ben taşınalı daha 2 ay oldu :)) bende şuan korku yok daha doğuma var belki ondandır :) hastaneye geldiğin bir gün gel beklerim :)
aselelif06 Homeless20 eşim polis mecbur geldim kuzum 🤮 instadan ekle beni ordan konuşuruz Elif yelim 🥰
Ebru2403 Almilamoms hm bende naciye hanima gidiyorum bende paket almadım bazı 2 li 3 lü taramalar vs yaptırmadım bende gerekli olanları yaptırıyorum
Ersev Ztkfk aa öyle mi bende İrem hanıma başladım ama şuan izindeymiş birde bize 6750 demişlerdi sanırım siz ne zaman yaptırdınız ve küçük bir indirim mi yaptılar acaba
Ztkfk Ekim ayi boyunca semineri olduğu için hafta ici hastanede olmuyor cumartesi günü hastanede ina göre randevu alabilirsiniz.yuzde 10 kamu indirimi uygulandi nisan ayinda
Yaprakk Homeless20 Homeless20 Oyak indirimini askeri personel eşi olduğunuzu söyleyerek mi yaptırıyorsunuz , kimliğinizi gösteriyor musunuz? Ve muayenelerde de geçerli mi Oyak indirimi 😇
Homeless20 Yaprakk kartını gösteriyorsun canım öylelikle oluyor. Hastanede yapılan herşeyde var indirim. Doğum,muayene, kan tahlili, mr, römtgen hepsinde var
Yaprakk Duygu-Y birşey sormak istiyorum bir dahaki kontrolünüz ne zaman ? Gittiğinizde birşey sormak istesem benim için sorar mısınız? Telefonda bilgi vermiyorlar ücret ile ilgili de çukurambarda bize çok uzak 🙈
Yaprakk Duygu-Y orda doktor Bahar Şentürk var benim ilk kızımı o doğurttu lokman hekimdeydi o zaman , ben çukurambarda doğum ücretini birde muayene ücretini askeri personel indirimi olarak yapıyorlar mı var mı o uygulama o hastanede onu sorabilir misiniz diyecektim ? 🙈
Gzdedsgrn A life hospital Oskar öğüten 5500 dogum paketi hersey dahil gayet memnunum hastane ve doktorumdan ❤️