Hatun123 Merhaba kızlar yarın 40+4 haftaliğim suni sancıyla doğum başlatilicak çok korkuyorum kaç saatte acılmam olur en son muayenede sıfır acıklıktı
Sulenur06-19 Hatun123 canım ben ilk gebeligimi suniyle yaptım sıfır açıklık vardı Dr elle muayene ile açtı arkasından suni sancı verdi 6 saatte doğurdum. Saat başı açılmama baktılar gayet güzel ilerliyordu.
Ebrutprk Hatun123 benim açılmam da 4 saatte 9 cm olmuştu 1 cm açıklık ile yatışım yapılmıştı ilk gebeliğimde suni ile normal doğum yaptım . Bunda nasıl olur bilmiyorum 37 haftalık oldum 😍