Tazeanneyim3456 22+1 gunluk olduk bu ikinci doneme balayi donemi diyorlardi dogruymus bende iyi yiyorum 😂 66 ile gebe kaldim 5,6 kilo civari aldim 🙈 cok aldim 😒71 ile 72 arasi gidip geliyorum 🥺🥺Hamur işini cok seviyorum makarna vazgecilmezim pizza ve borekler 😋Ev yapimi olucak ama 😂Zaten baska biseyde yiyemiyorum midem almiyor🤮Cok sukur kizimla da iyiyiz.Yarin detaylimiz var insAllah hersey iyidir.Cok ozledim kizimi merak ediyorum.prilam iciyorum masAllah onun sayesinde yiyip iciyorum🧿Simdilik rahat geciyor cok sukur 🤲🌸