Merhaba,
İki dış gebelik geçirdim. Tek tüpüm alındı. Ameliyat sonrası diğer tüpümün iyi durumda olduğunu söyledi doktorum ama kafana takılıyorsa yine de rahim filmi çektir dedi. O yüzden anestezili rahim filmi çektirebileceğim hastane arıyorum.
Ankara’da özel hastanede rahim filmi çektiren arkadaşlardan bilgi rica ediyorum.🌸