Adetimi 2 gün geçti test yaptım negatif çıktı ve hiç geçikme yaşamadım şu yaşıma kadar hep günün gelmiştir gebelikle ilgili bir çok makale okuyorum eğer gecikme oluyorsa sonucun pozitif çıkması gerekiyor hatta erken gebelik idarar testlerinde şu adetten ⅚ gün öncesinde yapılsa bile sonuç verenlerden yaptım ama tek çizgi başına böyle gelip sonra hamile olan var mı aklım çok karışık inşallah vardır 🤲 çünkü bütün belirtiler bünyemde mevcut akıntım ve göğüs hassasiyetim uyku ve halsizlik iştahım çok açıldı ve koku hassasiyetim midem de yanmalar ve bulantılar var ama kusma yok kasıklarımda ve belimde ara ara batma ve ağrı var kulaklarım hava basınca maruz kalmış gibi yumurta dan ve peynirden tiksindim çok severek yememe rağmen şimdi yiyemiyorum kötü bir koku var ilk gebelilğimde de etten tiksinmiştim tabi o zaman tecrübesiz olduğum için hiç bir şeyin farkında değildim 🤗 neyse adet geçikmesi kaç gün olması lazım pozitif çıkması için hani böyle bir şey başına gelen varsa yardımcı olabilir mi