Mihre Happybabyyy Sepet beşiğinin içine koyarak 6 ay reflü yatağında yatırdım oğlumu.Harika bir icat.Tek kusuru bebek aşağıya kayıyor ağırlaştıkça😅
BarlasMom94 Salser1985 fotodakinin aynısı geldi canım. Kılıfı nasıl ayrı satılıyor anlamadım. Görmedim yani. Kendi kılıfı beyaz. Yani ekstra bir kılıf almıcam ben ama
Salser1985 BarlasMom94 öyle duydum canım beyaz ya çabuk kirlenir diye mi ayrıyeten kılıf satılıyormuş
BarlasMom94 Salser1985 bende kirlenir diye düşündüm ince bir Müslin yada incecik battaniyeler var ya onu sererim olmadı bunun Üstüne
Mihre Happybabyyy Sevi bebe kullandım ben de,o aparat hiç işe yaramıyor. Tutmuyor bebeği çok ince zaten. Kenarlarında ki cırtlar iş görüyor ama.