Beyzabzc kızlar belime dün gece geçmek bilmeyen ağrılar girdi gittim acile 3 cm açıklık var rahim yumuşamış ama nstde sancı falan çıkmıyor 3200kgymiş durumu gayet iyimiş napsam sancılarım artar 🙏
Semrag03 Beyzabzc Hurma ye dünde rezene doğumu tetikler diye okumuştum forumda bide onu dene istersen. Allah bı avazda kurtarsın inşallah 🙏
feamtrmea Beyzabzc bende 36+3 üm yarın kontrolüm var bakalım bende çıkacak mı sancı felan🤔 göbeğim aşağı düşmüş gibi hissediyorum ama 🤷🏻♀️ sende sağsalim doğurursun inşallah canım😄
Rumeys-1820 Beyzabzc canım bolca squat yap. Karanfil zencefil adaçayı bunlar sancı girmesi için yardımcı olur. Bende geçen hafta 40+1 de doğum yaptım. Nerdeyse sancılarım yoktu 8 cm le girdim doğuma. İnşaallah faydasını görürsün..
Beyzabzc Orange-sMom Semrag03 hurmaya yarın başlıcam rezeneyi de bilmiyorum denemekten zarar çıkmaz herhalde 🤷♀️ Teşekkür ederim arkadaşlarım❤️
Beyzabzc feamtrmea inşallah hepimiz birlikte sağ salim bir avazda doğuralım ama karnım aşağı düşmedi 😪
feamtrmea Beyzabzc amin inşallah bende bugün dikkat ettim düşmüş gibi aşağıya oturunca baya baya bacaklarıma değiyo felan 🤔