Merhaba kızlar ben 3 ay klomen kullandım 2 ay famera diye bir ilaç kullandım ardından 6 kasımda çatlatma iğnesi oldum 29 kasımda adet olmam gerekiyor eğer ki adet olursam bebek yine yoksa artık rahim filmi çekinmem gerekiyor mu yoksa beklemeliyim daha kafam çok karışık kulanndığım hormon ilaçlarıyla yumurtalarım hep 20 mm oluyordu ama gebelik olmuyordu şimdi çatlama iğnesi oldum sonucu bekliyorum olmasa artık rahim filmi denemelimiyim 😏