Sabah 7de hastanede olcam Allahin izniyle ikinci yavruma kavuscam cok heycanliyim. Suni sanciyla baslatilcak insallah hizla ilerler ve cabuk alirim oglumu kucagima.. yarin benim gibi doguma gidecek olanlara Allah kolaylik versin sag salim kucagimiza alalim yavrularimizi insallah dualarinizi eksik etmeyin..🤲🏻