karsiyakalianne Sevgili anneler 34+2 deyim adetim hep ağrılı geçmiştir. Sanki adet olacakmışım gibi şiddetli ağrım var. Bu durumu yasayanlar var mı? Yalancı sancı dedikleri şey bu mu?
babysevgi karsiyakalianne bende 34+3 üm evet sanırım bunlar yalancı sancı bende ilk defa dün gece yaşadım
ozsim23 karsiyakalianne bende 34+4 üm . Dün kontrolümde nst de yalancı kasılmaların başladığını söyledi doktor. Bu haftadan itibaren az az hissediyodum ağrıyı. Ama dünden beri kasıklarıma batıyor. Doğuma alışma süreçleri bunlar. Çok ayakta kalmamak lazım ben oyüzden daha çok oluyodu ağrım. Hepimize kolay doğumlar diliyorum 🥰
ipek-smr Ben de 35 haftalık hamileyim bana da arada bir sanki adet olacakmışım hissi geliyor ama normal bi şekilde sancılı değil
nihalg0- Ben de 34 haftamdayım aynı ağrı bende De oluyor son 1 haftadır özellikle geceleri belime de vuruyor ara ara rahmin doğuma kendini hazırladığını duydum yalancı doğum sancısıymış