Kızlar 2 yaşında oğlum var ve biz iki yıldır korunuyoruz prezativfle hala aynı şekilde korunuyoruz ama bu ay reglim geçikti bugün 5.gun ama hala olmadım ne gebelik ne regl belirtim var arada regl olacakmışım hissi var ama Bişi yok sizce gebelik var mıdır varmı yaşayan lütfen cevap yazın korkuyorum biraz test yapmaya hazır değilim hiç düşünmüyordum😞🙏bilgisi fikri olan lütfen yazsın