Gebelik haftasına göre 37 ama doktorların söylediğine göre 36+5.Nst ye girdim sancim varmış.Ve 5 santim açılmam olduğunu söyleyip o gün yatışım oldu ve 4 saat sonra doğurdum.Doğum esnasında oğlumun nabzı hızlı attığı için 2 saat oksijene bağladılar.Mama ve süt içmediği için de sarılık oldu.Daha sonra içti ama 4 gün sonra test olduğunda sarılık sınırda çıktı o yüzden 1 gece hastanede yattık.Çocuk doktoru kontrol ederken de köprücük kemiğinin kırıldığını söyledi.10 gün sonra kendi kendine iyilesirmis.Sizce iyilesse de ileride bebeğime zarar verir mi?