Minikbezelyem Annişler selam, Haftamdayım, karnımın sağ tarafında bir ağrı var. İlk kes karşılaşıyorum. Üşütme olabilir mı. 😔 önemli birşey midir?
Seyhann0606 Minikbezelyem valla ben her kontrole gittiğimde doktoruma söyledim hiç bıkmadan :) oda normal dedi üstelemedim
Minikbezelyem Seyhann0606 içimi ferahlatıyorum o zaman 🤦🏼♀️ Perşembe kontrolde bir söylerim bende ❤️