Fatmanur_33 Hanımlar biraz önce diş dolgum.yerinden çıkıverdi . Dişimin olduğu yer yuvarlak boşluk şeklinde kaldı. Doğumumda artık her an olabilir . Daha önce yaşayan varmı son haftalarında böyle bişey.? Napiyorlar dolgu yapıyorlar dimi yerine 🤔😕
Fatmanur_33 Med yok benimki suanlik ağrımıyor sanırım agrimazda çünkü önce baya bı işlemden geçmişti bu dişim kanal tedavisi falan olmuştu. Ağrı yok ama sadece ortası boşluk kaldı dolgu yaparlar galiba diye düşünüyorum 🤷🏻♀️🤔
Med Fatmanur_33 benimde dolgu kırıldı. Kanal yaptılar. Ağrı sızı yoksa bekleyin doğumdan sonra yaptırın dilerseniz.
Fatmanur_33 Med öyle bekleyemem galiba ya bişey yiyip.icemem gibi görünüyor bu şekilde bı gidip.gorunucem bakalım doldururlar belki geçici olarak .