Merhabalar hamilelik sonrasi dvt geçirdiğim için yani sol bacagim şişip damarım tıkanmışti . Anju oldum ve 6 ay boyunca igne vurulmami söyledi doktorum. 3 ay kaldı ignelerimin bitmesine. Daha önce dirsekten vuruluyordum morarma yaptığı için karnıma vurmaya başladı eşim. Bugun kopkoyu morluklar gördük karnimda igneli yerlerde. Benim gibi igne vurulanlar sizlerde de morarma oluyor mu ne yapmak lazım bunu azaltmak için?