Zeynep12300 22+4 deyim aynısı bende de var idrar tahlillerinde bir sorun yok ama idrarı yaparken resmen içim çekiliyor kasıklarımdan böbreklerime kadar ağrı hissediyorum acı acı bir ağrı. Doktora söylediğimde plasenta önde ve bebekte aşağıda o yüzden olabilir demişti aynı zamanda rahim ağzında kısalık da var ihmal etmeyin eğer idrar da problem yoksa rahim ağzınıza ve plasentanın nerede olduğunu sorun doktorunuza. Sağlıkla gelsin 🐣