Melegimmm1244 Aysel Kamer doktorum da ilk bebeğim de De kendisiydi. O zaman Özel Selçuklu da idi. Ben çok memnun kaldığım için medovaya gidiyordum normalde bana da uzakAslında medova birde böyle fiyat artınca insan üzülüyor ilk dogumum da 1800 e doğum yapmıştım 23 ay sonra nerdeyse doğum ücreti 2 katından fazla olmuş resmen kovid dönemi olmasindan faydalanıyorlar