Annem1 “Bebevita” nasıl bir mama? İllaki bebekten bebeğe göre değişir ama ismini duymadığım için kullananlardan fikir almak istiyorum.
Ezgim Ben ogluma kullanmistim canim ama 7 aydan sonra sütüm azalmaya baslayinca bi problem yasamadik biz severekte icmisti oğlum