Fatmanur_derici Hamile kaldigimdan bu yana her gun basim agriyor bazen agriyla yatip agriyla uyaniyorum 3 bucuk aylik hamileyim sizinde bas agriniz oluyor mu
Ecmelbeyza Fatmanur_derici kan akışı hızlı ve kalp fazla kan pompaladığı için ağrı oluyormuş şuan bile ağrıyor benim. Siz de çok fazlaysa kanınıza baktırın düşük olabilir doktorunuza diyin bunu
elisaninannesii Bende de çoğu kez oluyordu, bir bardak şekerli su için o biraz kesiyor ağrınızı, bende işe yaramıştı 🤷♀️