aytennyilmzz Ayten01 hastaneye gidin doktor hamilere ona gore ilac verriyo bu arada benim adimda ayten ve sizin gibi adanaliyim
Ayten01 aytennyilmzz memnun oldun hem adaşım hem hemşerim biz artik sona geldik 38+0 cogu gitti azı kaldı cekecegim kadar cektim diş ağrısı 😁😔
Yesimmm1 Ayten01 öncelikle diş ağrısı çektiğin için geçmiş olsun çok zor bi durum ama bu kadar zor şeyden sonra yavruna kavuşmak için az kalmış rabbim bana da nasip etsin inşallah ❤️