Merhabalar, Mart ortası gibi doğumum olacak ufal tefek şeyler almaya başladım ama aldıklarıma bakılırsa üşüyecek diyorlar sizce neler almalıyım ya da aldığım bazı şeyleri değiştireyim mi ? Bi arkadasım bunların üstüne muhakkak tekrar uzun kollu yelek ya da ceket Alman lazım dedi yardımlarını istiyorum
4 3 aylık atlet çıtçıtlı
1 6 aylık body
1 kollu body yenidoğan
3 göbek bagı zıbın
20 ağız bezi
5li yenidoğan takım
1 6 aylık uzun kollu zıbın
1 0-3 ay pantolon patikli
2 1-2 aylık zıbın hm
2 1-2 aylık patikli pantolon
10lu hastane çıkışı
6 Müslin bezi
1 6 aylık pantolon
1 3 aylık pantolon