Merhaba, 12 haftalık hamileyim doktorum 1 hafta sonra gelsen cinsiyetını görürüz dedi ama ben net söylesın istiyorum. İki üç hafta sonra yanlıs görmüşüm demesin. 14ncü haftama randevu alacağım ama en net ne zaman görebiliriz? Ya da Sizlerde yanılan doktor oldumu hıc?