Melisasey Kızlar dün post atmıştım açılmam olmuş sizce ne zaman gelir diye bugünde uyandığımdan beri üzerimde bir ağırlık yorgunluk ve mide bulantısı var şümdi daha da çoğaldı kusucam neredeyse sizce ne bu doğum belirtisi mi hastaneye gideyim mi
Annem1 Melisasey ben hamileliğimin başından beri mide bulantısı çeken birisiyim son zamanlarda hafiflemişti. Fakat erken tehlike vardı. Nette okuduğuma göre hamilelik yaklaşınca mide bulantısı olurmuş tekrar bende de başlamıştı. Hatta neden başladı diye soyleniyordum. Ama benim belirttim bel ve kalça ağrısı oldu şiddetli bir şekilde. Oturup kalkamadım. O gün sabaha karşı suyum geldi ve doğumum oldu. Bu belirtiler de var mı sizde? İçinizin rahat etmesi için gidebilirsiniz
Bebikinannesi Melisasey Bebek kanalda mi? Benimde kanalda 38+1 deyim, 1 cm acilmam var birkac saattir regl agrisi gibi agrim var ve belimin sol tarafi biraz agriyor tedirginim. Bulantin midenin sıkısmasından dolayi olabilir mi bende yasiyorum cunku ona bagliyorum
Bebikinannesi Melisasey Doktoruna yaz bence bi her ihtimale karsi bilgisi olsun. Gitsen sana orda ebe bakar nst e baglar muayene eder. Eger bi gelisme varsa doktoruna bildirir . Ben dun gitmistim normal cikti 🤷🏼♀️