Bade_19 ilk hamileliğimde hiç mide bulantısı mide yanması vs..yaşamadım.6 aya kadar koşturup duruyordum valla,6 dan sonra sadece göbekten eğilip bükülmeye gelemiyordum 😁 o kadar .. herkesin bir değil canım.. şuan mesela 2.ye hamielyim mide yanması bulanması yaşadım hepsini 3-4 hafta. Şimdi de etten tiksinti geldi tövbe tövbe ☺️10+5 iz ✌️