Esmakaya ben epidural sezaryen ile doğum yaptim ben spinal istemistim cunki cok korkarak girdim ameliyathaneye ama korktuğum gibi bisy yokmus epiduralin enguzel yanı bebeğinizi hemen görebiliyorsunuz.Ilk uyisukluk gectikten sonra yürümek zor oluyo zaten o ilk yurumeyi atlattiktan sonra digerleri biraz daha rahat oluyor.Epidural de en önemli sey bol bol yürumek yurudukce aciliyorsun ve rahatliyorsun.Spinal hakkinda genel olarak uyanmak uzun surebiliyor diyor herkes ama bilemicem yasayan biri varsa o daha iyi bilgi veriri.