Sehribann sgk muayene ucreti 125 tl. Nor.al dogum 2200 sezaryen 3200 gecen hafta aldigim fiyatlar bu sekilde. Bir gece kaldim hastanede erken dogum riakine karsi, o zamanki degwrlendirmem ise ebeler ve hemsireler cok ilgiliydi, temizlik konusunda da tertemizdi. Yemekleri haric her hizmetinden memnun kaldim. Alttan muayenelerinde oldukca rahatlatiyorlar oncesinde. Ebelerin cogu ile karsilasmisimdir cok sık hastaneye gittigim ve muayene oldugum icin, hepsi de ozverili ve pozitif ayrica minimum derecede canim yandi diyebilirim. 35+3ten beri sikintili bir surec icindeyim 9 kez alttan muayene oldum gozum kapali guveniyorum.