İlk gebeliğimi öğrendiğimde 28 çıkmıştı betam 3 gün sonra 68 ve 10 gün sonra 206 kahverengi lekelenmeler vardı doktora gittiğimde düşük yapıyo olabilirsin demişti bana ve 2 gün sonra ilişki sonrası kanama oldu ve betam 199 düşmüştü düşük olmuştu bu normal düşük mü kimyasal mı hiç bi doktor dememişti bana