Biranne02 benim yakın arkadasım senelerdir bununla uğrasıyor ve gebelik yoktu geçen gece acile gitti ağrısından dolayı 3,5 cm kist varmış ve doktor gelip hamile olduğunu söylemiş her şey kafada bitiyor benmde 6 ay boyunca tutmamıştı kistim vardı ne zaman ki artk yoruldum calısayım daha sonra düsünürüz dedm o ay hamile kaldım