Minikbebegim1 Canım benim gönlünü ferah tut.Benimde düşükten 1 yıl Sonra olmadı,doktora gittim eşim ve benim için gerekli tüm testler yapıldı şükür ki hepsi temiz çıktı daha Sonra ise bana Myo-Fol adlı şase bir ilaç verdi tabii bu sırada eşimde çakşır otu suyu içiyordu düzenli olarak.Rabbime şükürler olsun ki şimdi 4,5 aylık hamişim.Rabbim senin ve isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın.🙏🏻❤️