Kızlar burda okuyorum bazıları sağlık ocağına gidip bebeğinin kalp atışını vs dinleyebiliyorlar bir şey olduğunda yada ultrasonda bakıyorlar ben kaç kere gittim hiç kalp atışını vs dinletmediler el dopleri tarzı bir şeyle dinliyorlar galiba her sağlık ocağında var mı yoksa belirli sağlık ocaklarında mı var çünkü bazen yanlış bir şey yapıyoruz ve hastane randevuma daha haftalar oluyor o şekilde beklemektense en azından gidip korkumu geçiririm