Beyhanikra 33+3 haftalık hamileyim her gün kaşık agrım oluyo sol Kaşığım bu haftalarda ağrısı olan var mı?
Orange-sMom Sürekli değil ama gün içinde 3 4 kere olabiliyor adet sancısı gibi. Braxton hicks deniyor bu haftalarda olması normal. Ama geçmiyorsa doktora sormalısınız