ahsenvera21344 Kızlar selamun aleykum biz salı günü vajinal ultrason ile keseyi görmüştük resim atsam anlayan olur mu bebek veya yolk kesesi var mı diye
Krizantem_ ahsenvera21344 Olsaydı zaten doktor soylerdi. Bende sadece kese ve yolk kesesini gördüm bebek icin bir sonraki haftaya randevu verdi.
Wonderwoman ahsenvera21344 yolk kesesi varsa 1 haftaya bebeği de gorursun canım skinti yapma bende 5 haftalikti gittim sadece yolk kesesi vardı doktorum boş gebelik değil yolk kesesi oluşmuş dedi . 8 ci haftada da kalp atışını duyduk.
ahsenvera21344 Krizantem_ dikkat ederseniz yolk kesesini de sordum😊 çünkü ben anlamıyorum ultrason resminden
Mom092 Krizantem_ ben yolk kesesinin ne oldugunu bile bilmiyorum doktorum asla bahsetmedi bana bi arkadasm sormustu yolk kesesi gorundumu diye o ne diye doktora sormustum😄 soylemiyolar canim ozellikle onu
Mom092 ahsenvera21344 google img yukle yaz canim ordan fotografi yukleyip linki kopyala buraya yapistir 👍
Aslihan2 ahsenvera21344 Herhangi bir fotoğraf yükleme sitesinden yükleme yapıp, sonu jpg, jpeg, png ile biten linki paylaşmanız yeterli. Görsel ile anlatım linktedir. 👇 https://forum.mutluanneleriz.com/d/401753-foto-raf-y-kleme
ahsenvera21344 content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/16030358791491611794296133227260.jpg
ecembugra53 ahsenvera21344 canım kese oluşmuş bundan sonra bebek yolk kesesi oluşacak bi süre ona bağlı olacak fetüse dönene kadar 😊