Mom103 benim dde 2kaybim var 3.gebeligim anlıyorum seni canım ,endise etme
rahat olmaya çalış biliyorum zor ama sana da bebeğine de zarar endişe , bulantıların bazı doktorlar bile belirti olarak görmüyor benim de birden kesildi olabiliyor sonra ara ara tekrar başlıyor ,hafta hafta herkesin başka oluyor kıyaslama kimseyle hafta olarak 🙏sağ sağlı kucağımıza alalım inşallah