Ub-1993 Merhaba, 7 aylık gebeyim bebek odası alcaz bu ay nasip olursa acaba siz bebek odasını nerden aldınız,İstanbul’da ikamet ediyorum bu Arada.bana nerden ne kadara aldınız yardımcı olurmsunuz?
Meriwa Ub-1993 nokta bebe istanbul a bakın canm almadım ama ürünlerini cok beğeniyorum fikir olsun size de
Aysii05 Ub-1993 merhaba tarzını beğenir misin bilmiyorum ama ikeanin cocuk mobilyalarından takim yaptim cok memnunum tavsiye ederim 👍
Tugbae Ub-1993 erol mobilya dan tam takım olarak ve anne yanı ekstra olacak şekilde aldik fiyatlari çok uygun instagram sayfalarından da bakabilirsin mağzalari pendikte çokça büyük eğer gidip görme şansiniz varsa pişman olmazsiniz memnun kalacağinizin temennisini de verebilirim biz teslimattan da ürünlerden yanada çok memnunuz
berus Baybicibebe diye instagramda bi sayfa var paket şeklinde rakamlar cok uygundu Kartal da şubesi var yerine gidip görerek aldim cok uygundu geldi tavsiye ederim
Babymmm Ub-1993 Alfemo kids 🐼 panda konsept fiyat bilmiyorum canım eşim bu kurumda yetkili İstanbul bizde istersen bak siteden sende bi
egekus Ben pendikten aldım çocuk rüyası Instagram hesabı da var mobilyadan memnun kaldım 1 aydan fazla sürüyor gelmesi yoğun oluyorlar bilginiz olsun teslimatta sıkıntı yaşadık sadece 25 haftalıkken aldık 31 haftalıkken geldi diğer
Aysii05 kubuduru resim yükleme hata veriyor devamli ürünlerin kodlarını yazayım size bi bakin beyaz ve ahşap ağırlıklı olduğu bide 4 yaşında oğlum var ortak paylasicaklar odalarını
fosforlukalem Ub-1993 almila mobilya’dan aldık. Büyüyen beşik, 3 kapılı dolap, sifonyer, yatak dahil 5800 gibi bişeydi
symslmz Evimi diziyorum dan aldık sancaktepede yerleri. Dolap büyüyen beşik şifonyer yanına anne yanı Sepet beşik ve uyku seti bir de büyüyen beşiğin yatağı ve uyku seti 4700 lira 💙
kubuduru Aysii05 çok iyi olur valla canım fiyatı ne kadardı. İkea ve babycibebe arasnda gidip geliyorm ben de
Aysii05 kubuduru soyle yazıyorum hemen fiyat artışı olmuz biraz ama HEMNES 6 CEKMECELI KOMODIN =1799₺ (ben 970 almıştım sok oldum) SNIGLAR beyaz besik = 719 ₺ Gardolap oğlumun beyaz dolabi vardı oda sifonyerin modelinin aynısı ama onu 4 sene önce almıştım 450 lira falandı su an ucmustur Ahşap beyaz cocuk masasi trendyol 140 lira bebek odası için gereksiz tek tavsiyem oda takimi ilk basta aldim asiri kullanissiz bağımsız parçaları birleştirmek daha mantıklı oluyor o komodini istersen başka bi yerde değerlendirebilirsin sonra tabi fikir senin canim simdiden hayirli olsun
gulcinsrdr Ub-1993 Çilekten aldık biz gerçekten çok beğendik ki sadece bebekken değil büyüdüğünde de kullanabileceği bir oda takımı aldık
Asenana Ub-1993 genç bebeden aldım çok güzeller sakaryada mağazaları var başka yerde var mı bilmiyorum ama instagramda sayfaları var kurulum yapıyorlar istenen şehre gidip