Merhaba arkadaşlar . Beni tanıyan bilen vardır aranızda sürekli doğuramıyorum postu açıyordum .Açmayı bırakın başkalarının doğuramıyorum postlarınada doğuramıyorum yazıyordum 😂 Aslında yazmayacaktım doğum hikayemi çünkü beklediğim bir doğum olmamıştı o halde başlıyorum anlatmaya ❤️
Hamileliğim çok güzel geçti ne mide bulantısı ne kusma ne halsizlik yaşadım son ana kadar her şey normal gitti. 34. Haftada bebeğim normal doğum pozisyonunu aldı 38. Hafta çatı muanesinde çatımın normal doğuma uygun olduğunu öğrendim .Hep normal bekledim doktorumda öyle normal Doğumdan ilerledi hep ama benim inatçı kızım gelmek bilmedi 😢 1Ekimde 40+3 te kontrole gittim doktor alttan baktı kanalda değil açılma yok dedi .ultrosondan baktığında bebeğin kafasının üstüyle değilde ensesinin olduğu yerden kanala girmeye çalışıyor o yüzden giremiyor ve ayrıca suyunda kireçlenme ve plesentasında yaşlanma var daha fazla bekleyemez anne karnında ömrü dolmuş dedi . Nst de düzenli sancım çıkmış doktor nasıl hissetmezsin bunu dedi ben gerçekten hissetmiyordum .Ne yapacağız hocam dedim akşam sezeryana alıyorum seni dedi ben başladım ağlamaya neye uğradığımı şaşırmıştım doktor bebeğini riske atamam deyince tamam dedim kabul ettim. Kontrole diye geldim ve ameliyata giriyordum şoka uğramıştım . Çok uzattım arkadaşlar ameliyat kısmını hemen geçicem ameliyat zor değildi 5 dakikada bebeğimi çıkarttılar yanağıma koydular o tarif anlatılmaz sürekli ağlayan kızım sesimi duyunca susup beni dinledi çok duygu dolu bir an insan göz yaşlarına hakim olamıyor 😊önce bebeği çıkardılar ameliyathaneden eşimle kızımın ilk buluşma anının videosunu çekmişler eşim kızımızı görünce ağlamış videoyu izleyince bende saatlerce ağladım eşim halen kızına bakınca gözleri doluyor bu nasıl bir duygu diye sürekli şükrediyor 😊Neyse arkadaşlar Ameliyat kolay ama beni sonrası çok zorladı çok ağrım oldu anlatıpta korkutmak istemem sizleri o yüzden anlatmayacağım .Şimdi kızım yanımda uyuyor 17 günlük olduk bile ❤️Biz artık Happy kidsli olduk teyzeleri😊Rabbim isteyen herkese nasip etsin .Hamile olan kardeşlerimede hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah ❤️Uzun oldu hakkınızı helal edin birazda karışık oldu bebeğim uyanmadan yazıyım dedim 😅