Arkadaşlar yarın suni sancı ile doğumum başlatılacak nisan geldi 1.5cm açıklık var ama 2gündğr sancı yok burda rezene içip sancılanan arkadaşların hikayesini okumuştum sizce ne derece doğru ya da içip de gerçekten sancısı başlayan oldu mı bu gece gelmezse saban suni kaçınılmaz olacak😕