Canım 2 ay çektim bu kaşıntıyı.banyoda kovanın içine Deniz tuzu döküp onunla durulandım.üstüne de bol bol krem sürdüm.bacaklarım hep yara bere anca anca geçiyor kaşıntılarım.ayrıca LRdan aleo Vera spreyi ve konsantresini aldım.inanılmaz rahatlattı beni.tavsiye ederim.reklam değil yanlış olmasın.dayım yatalak ve yatak yarası olmasın diye her gün bu spreyleri kullanıyorlar vücuduna.ben de orada denedim ve kaşıntıyı söndürdü.daha sonra sipariş ettim.