Hllgl anladımm :) hayırlısı olsun ilaçlar banada ağır gelmedi hiç şişmedim ama genede bekletelim dedi benimde işime geldi:) bgn gittim kontrole doğum kontrol hapı verdi bi tanede iğne kasımın 2 sinde vurucam sonra adet olunca arayacağım önümüzdeki ay transferim olacak çokk heycanlıyımmm :))