MeyraEylulBallisi Kızlar gününüz dolduktan sonra doktorunuz 41 e kadar mı 42 ye kadar mı bekliyo? O süre dolduktan sonra hala doğum yoksa sezaryen mi suni sancı mı vereceğini söyledi?
Meriwa MeyraEylulBallisi 41+6 ya kadar bekliyorlar açılmanız varsa bebek 4 kilonun üstünde değilse normal doğuma alıyorlar cnm
Gokmer Ablam 40. Haftaya kadar bekledi. Açılma sancı hiçbi şey olmadı. Kontrole gittiğinde 3 gün sonra gel demişti. 41. Haftaya girdiği gece nişanı geldi ve suni sancıyla normal doğum yaptı. Ne zaman geleceği belli olmuyor ☺️
MeyraEylulBallisi Gokmer evet ne zaman geleceği belli olmuyoda doktor belli bi süre verince çok geriliyo insan ya
Semxe Bence hastaneye göre değişiyor ama ben 41+0 iken kontrole gittim. sancım hiç olmadı zaten açılma da 3 santimdi. suyumun bittiğini söylediler ve bebeğin iri olduğu için normal doğum tehlikeli olabileceği için acil sezaryene alındım 🙏🏻 suyum bitmeseydi suni sancı vereceklerdi
MeyraEylulBallisi Semxe 41 de veriliyodu yani. Banada 41 de durumuna göre suni veya sezaryen dediler. Acaba 42 ye kadar beklesem mi yoksa çok mu riskli olur bilemiyorum 🤦🏻♀️
MeyraEylulBallisi Meriwa doktorum 41 e kadar beklemek istediğini söyledi de bana. Dursam mı 42ye kadar acaba
Semxe MeyraEylulBallisi doktorunuzla konuşun beklemek istediğinizi söyleyin ama sancı yoksa bence fazla bekletmezler 🤭
MeyraEylulBallisi Semxe bende öyle düşünüyorum. Doğum başlasın diye deli gibi baya bi şey araştırmaya başladım artık 😂
AysSer 41 de yatış önerdi ama bebeğimizin suyu, kilosu ve nst sonucu normale uygun olup 1 cm açılma olduğu için 42 ye kadar bekleyebiliriz dedi. Bilgilendirildiğimize dair imza atıp 1 hafta daha bekleöeye karar verdik
Semxe MeyraEylulBallisi Rabbim sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin bebeğini 🙏🏻 artık bir doğum hikayesi yazarsınız 🌸
AysSer MeyraEylulBallisi aslında sağlık bakanlığının önerisiymiş. Doktorum şu haftaya 41 e alsalarda bizde rahatlasak dedi 😅 artık doğumlar uzuyormuş. Ama tabiki son hafta olduğu için 3 günde 1 kontrole gidiyorum 🤷♀️
MeyraEylulBallisi Semxe doğumum gerçekleştikten sonra hanileliğimi geçirdiğim bu forumda tabii ki bi doğum hikayesi yazarım inşallah 😊
MeyraEylulBallisi AysSer bende çevremde çok duyuyorum 42 de hala doğmayan bebekleri filan. Hayırlısıyla doğurmanızı nasip etsin Rabbim 😊