Selo39 Kızlar merhaba.. alışverişler bitti mi acaba 🤗 bir sorum olacak tı, 2 adet Philips avent emzik ve 2 adet philips avent biberon aldım yeterli mi biberon bir tane daha alıyım mı sizce? Biberon bir tanesi 125 ml diğeri 260 ml anti kolik 🌟
Esma-4242 Selo39 ev hanimiysaniz biberon neden aldınız ki biberon meme reddi yapıyor o kadar ebe uzman bangır bangır bagiriyor
Cigdemmm_1 Selo39 bitti canım alışverişimiz sadece yıkama ütüleme işi kaldı, bende 2 emzik acente, 1 tane avent cam biberon aldım. Sende alma yeterli olur bence 2 tane