Merhabalar herkese, aslında doguramiyorum demek için erken henüz. 38+4teyim. 5 gün önce çatı muayenesi oldum, doktorum üst kemiğimin uygun olduğunu ancak (normalde mümkün olduğu kadar kesisiz doğum yaptırmaya çalıştığını) alt kemiğimden dolayı normalden biraz daha fazla dikişim olabileceğini söyledi.O yüzden de zaman geçtikçe bebeğim kilo aldıkça biraz zorlanacak gibi hissediyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı?