Evimvebebegim benimde değerlerim yüksekti ve Eşim ikiz ve eşimin anne tarafındada baba tarafında da 10 tane ikiz var doktora sorduk ikiz olabilirmi diye bana senin ailende ikiz varsa olur erkeğin ikiz olması önemli değil dedi eğer sizin bir kızınız olursa onun çocuğu %99 ikiz olacak oğlum olacak şuan ilerde onun kızı olursa onun çocuğu da %90 ikiz olucak dedi